MARP Electronic
 
   
     
Jesteś tutaj: Strona główna> O firmie> Polityka jakości  
 

Polityka jakości

 
Najczęściej odwiedzane Jak kupić? Dealerzy w Polsce Serwis i przeglądy Certyfikaty Download

Zobacz również:

Marzec 2004

Głównym celem firmy "Zakład Elektroniki Medycznej MARP Electronic sp. z o.o." jest projektowanie, produkcja i sprzedaż aparatury fizjoterapeutycznej dla potrzeb rehabilitacji w Zakładach Opieki Zdrowotnej. Produkty mają spełniać wymagania i oczekiwania Klienta w zakresie jakości, funkcjonalności, bezpieczeństwa i trwałości wyrobów.

Współpracujemy z odbiorcami w zakresie eksploatacji oraz gwarantujemy obsługę serwisową i dostęp do części zamiennych. Realizujemy strategię stałego wzrostu poziomu wyrobów i usług. Zadania te wykonywane są rzetelnie, terminowo, zgodnie z wymaganiami Klienta, po cenach z nim uzgodnionych oraz zgodnie z aktualnymi przepisami prawa i zasadami współżycia społecznego.

Zadowolenie Klienta stanowi filar trwałego powodzenia i rozwoju naszej firmy.

Wyżej wymienione cele realizujemy przez:

  • spełnianie wymagań i utrzymywanie skuteczności wdrożonego systemu jakości zgodnego z normą EN ISO 9001:2000, EN ISO 13485:2003 zapewniającego ciągłą poprawę jakości, funkcjonalności i bezpieczeństwa produkowanych wyrobów i świadczonych usług;
  • spełnianie wymagań wyrobów w stosunku do wymagań zasadniczych Dyrektywy Europejskiej 93/42/EEC;
  • stały monitoring rynku oraz reagowanie na potrzeby i propozycje zgłaszane przez naszych Klientów;
  • zbieranie informacji dotyczących użytkowania produkowanych wyrobów przez użytkowników oraz poddawanie ich okresowej analizie;
  • redukcję kosztów własnych oraz wzrost dochodów z działalności firmy w połączeniu ze wzrostem wydajności pracy;
  • ciągłe szkolenie oraz doskonalenie kwalifikacji zawodowych pracowników;
  • dostosowywanie wyposażenia technicznego do potrzeb firmy w oparciu o rozwój nauki i techniki;
  • nieustanny przegląd procesów przebiegających w naszej firmie oraz ich doskonalenie;
  • okresową ocenę skuteczności i efektywności przyjętej polityki oraz założonych celów, jak też całego systemu zarządzania jakością;
  • okresowy przegląd Polityki Jakości pod względem jej ciągłej przydatności i zgodności z celami istnienia organizacji.

Za jakość wyrobów i usług są odpowiedzialni wszyscy pracownicy.

Zapewniam, że przedstawiona powyżej Polityka Jakości jest znana, rozumiana i przestrzegana przez wszystkich pracowników naszej firmy.

Krzysztof Drojewski
Pełnomocnik Zarządzania Jakością
 
  Powrót na górę strony Na górę  
     
© 2005 MARP Electronic Kraków
RM.DT.01 wyd. 1
English version eSklep Kontakt Aktualności Oferta cenowa Produkty O firmie